Pizza núvol sense gluten i low carb
Receptes Salat

Pizza núvol

Amplio el repertori de pizzes amb la recepta de pizza núvol. L’he vist en diversos llocs i tenia ganes de provar-la, però adaptada a mi. I ha sortit molt suau i esponjosa!

Ingredients

3 clares d’ou

2 cullerades soperes de farina de fajol

Elaboració de la pizza núvol

1. Barreja les clares i la farina

2. Bat fins a muntar les clares

3. Reparteix la massa amb una espàtula o llengua sobre paper per al forn

4. Enforna 10-15 minuts a 180°

5. Treu del forn i posa els ingredients de la pizza. Torna a enfornar.

A mi m’encanta la pizza 4 estacions, per això acostumo a fer-la sempre més o menys amb els mateixos ingredients: xampinyons, olives i gall dindi. També m’agrada molt posar-hi pebrot verd i vermell, i a vegades hi afegeixo ceba tallada ben fineta.

Sobre la salsa de tomàquet, et recomano que la facis tu a casa. És molt fàcil i t’assegures que no porta cap mena de sucre ni components afegits que no aporten res. I, en el meu cas, el formatge sempre és de cabra i sense lactosa. Estic enganxada a un que només trobo a Carrefour.


Pizza nube

Amplío el repertorio de pizzas con la receta de pizza nube. La he visto en varios lugares y tenía ganas de probarla, pero adaptada a mí. ¡Y ha salido muy suave y esponjosa!

Ingredientes

3 claras de huevo

2 cucharadas soperas de harina de trigo sarraceno

Elaboración

1. Mezcla las claras y la harina

2. Bate hasta montar las claras

3. Reparte la masa con una espátula o lengua sobre papel para el horno

4. Hornea 10-15 minutos a 180°

5. Saca del horno y pon los ingredientes de la pizza. Vuelve a hornear.

A mí me encanta la pizza 4 estaciones, por eso acostumbro a hacerla siempre más o menos con los mismos ingredientes: champiñones, olivas y pavo. También me gusta mucho ponerle pimiento verde y rojo, y a veces añado cebolla cortada bien finita.

Sobre la salsa de tomate, te recomiendo que la hagas tú en casa. Es muy fácil y te aseguras que no lleva ningún tipo de azúcar ni componentes añadidos que no aportan nada. Y, en mi caso, el queso siempre es de cabra y sin lactosa. Estoy enganchada a uno que solo encuentro en Carrefour.

También puede gustarte...

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *